JoM BaCe EntRy ni SeMua

Wednesday, October 26, 2011

BenGkEl PeNguruSan Dan PerancAnGaN PasuKan

BoLa BaLinG

Dengar jer kursus mesti dah dapat bayangkan betapa bosan and x syok nye.. Tapi da nmenye tugas x suke cam ne skalipun,mesti kene suke gak. Anyway, aku ase bertuah sangat sebab terpilih untuk mewakili pasukan aku ke bengkel pengurusan ni. Pertama sekali aku harap dengan hadirnya aku kat bengkel pengurusan ni, aku dapat manage and jage team bola baling utm agar sentiase menjadi bualan tentang kehebatan team aku..perghh....tinggi matlamat aku as a capten. So aku harap team members aku yang len pun beri kerjasama supaya matlamat kita untuk menjadi pasukan yang digeruni oleh pasukan len menjadi kenyataan. okeh..berbalik kepada tajuk asal..

Tempat yang akan aku pergi 2 adalah kat melaka.katanya kat resort...waaahhh.untungnye.
haaa..ni lah name tempat 2.. - A' Famosa resort- kat Melaka.
Masuk2 jer lam 2 da nampak nih...tapi ni gambar mase hari siang..malam x smpat nak amik.
cantik kan? -hallowen-
yang kat bawah ni ade 1 port yang aku lalu untuk g mkn.

pandangan atas.
aku saje nak bergambar..time nih x de ape nk buat.

yang ni manager handball untuk sesi ni..name dye zura.
ni rumate kat hotel 2..kenal mase kat sini..makanan kat sana best.banyak pilihan.bak kate seorang hamba Allah 2."buat ape nak makan ape yang pernah kite makan kat umah.makan la makanan yang ade kat sini yang x pernah makan..hehe" betul gak kan??
Duk sana dri 21-23/10/11..
~TQ~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...